תמר יסעור

הצצה ראשונה לקמפיין החדש של לאומי

תמר יסעור
במוצאי השבת הקרובה לאומי מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש

במוצאי השבת הקרובה לאומי מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש.
החלטתי להשתמש בערוץ הזה מפעם לפעם גם כדי לספק לכם הגולשים הצצה ראשונה לקמפיינים ולמהלכים שיווקיים שלנו, לפני שהם עולים לאוויר ונחשפים לקהל הרחב.

התחייבנו שלא להשתמש בבלוג הזה לצורכי פרסומת בוטה ולהקדיש אותו להבאת ערך ועניין ללקוחות. במקרה הזה, למרות שמדובר בפרסומת, אני מניחה שטורים מהסוג הזה יעניינו מאוד את הקולגות שלי מתחום הפרסום והשיווק – הן את אלה שעובדים עם קבוצת לאומי והן את המתחרים שלנו, ולכן אני מביאה כאן את הסחורה הטרייה, מה אכפת לכם להיות הראשונים שרואים את הסרטון ולומר לי מה דעתכם?

אז הנה לכם הממתק הראשון בסדרה שאני אביא כאן בבלוג: קמפיין, בכיכובו של השחקן המוכשר יפתח קליין, המתאר את סדר היום העמוס ואת טרדות היומיום של כל אחת ואחד מאיתנו, ואת האופן שבו שירותי “לאומי דיגיטל” יכולים לעזור בחיסכון של זמן – וגם כסף.

השקענו לא מעט בקמפיין הזה. הוא יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובבתי הקולנוע, וכמובן, איך לא, באתרי האינטרנט הגדולים בישראל, החל ממוצאי שבת הקרובה.

התשדיר שתראו כאן משקף את המציאות של חיינו:

המירוץ האינסופי. אנחנו חיים את החיים בדרך, בתנועה, מנסים לנצל כל רגע פנוי כדי להספיק ה-כל. אנחנו מרגישים כל הזמן שאין לנו מספיק זמן ורצים ורצים, ממקום למקום – מהבית, לגן, לעבודה, לבית הספר, לחוג, חזרה הביתה, או לעבודה, שוב לחוג, והמעגל לא נגמר.

כדי להספיק הכול, אנחנו עושים דברים במקביל: מדברים בטלפון תוך כדי איסוף הילד מבית הספר או לחוג, מסמסים תוך כדי נהיגה (וזה אסור!), עובדים תוך כדי נסיעה ברכבת, וחיים את חיינו תוך כדי. מערבבים בין עולם העבודה לעולם הפרטי – ולחוצים הרבה יותר. לאחרונה קראתי למשל ש-70% מהאנשים בעולם המערבי מדווחים שהם חווים סימפטומים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים של לחץ. כן, גם אני, מודה באשמה.

אז בעולם כזה, אנחנו מחפשים כלים שיתנו פתרון מיידי, יורידו מהלחץ – כלים שישחררו אותנו מהמרוץ לרגע. תיהנו מהפרסומת.

תגובות הקוראים (39)

  1. אמרו ונועה

    אחלה מוזיקה בפרסומות של לאומי – כדאי גם לשלב מוזיקה רגועה …אחרי שנכנסים לאתר וגולשים בכיף… באתר או באייפון…
    נועה ואמרו

    הגב
  2. דורון חיות

    תמר שלום
    האם יש בכוונתכם לפתוח את מערכת ניהול הרעיונות במעבדת החדשנות לכלל האזרחים?

    הגב
    • תמר יסעור

      דורון שלום,
      אני שמחה לדעת שביקרת במעבדת החדשנות של לאומי ומקווה שהתנסית בשירותים המוצעים בה. לגבי שאלתך בדבר שיתוף קהל הגולשים, אכן בכוונתינו לחשוף את הרעיונות בפני כלל הציבור בהמשך הפעילות ונעדכן על כך בערוצים השונים.
      בברכה,
      תמר.

      הגב
  3. גל אקוקה

    איך ניתן ליצור עימך קשר טלפוני?

    הגב
    • כוכבה

      גל אקוקה – אדם צבעוני וצבוע נקודה.

      הגב
  4. תמר יסעור

    דנית שלום,

    הדרכים להעריך אם פרסומת משרתת את מטרתה או לא הם לא רק המדדים המתפרסמים בנושא זכירות ואהדה.

    בשלב זה, קצב המצטרפים החדשים ללאומי דיגיטל המונעים על ידי הקמפיין הנוכחי, (שהוא לא רק בטלוויזיה), עולה על ציפיותינו ואנו מייחסים חלק משמעותי מכך לאפקטיביות של הקמפיין.

    בברכה,

    תמר.

    הגב
  5. דנית

    עפ”י גלובס הפרסומת המדוברת מדורגת בתחתית הרשימה בקרב הצופים בכל האמור לפרסומת האהובה והפרסומת הזכירה (במקום הראשון דביר והבנק הקיקיוני שלו). היתכן ושגינו?

    הגב
  6. יעקוביאן

    היי תמר
    קיוויתי לקבל התייחסות לסוגיה שהעליתי של “עניי עירך קודמים……………”

    הגב
  7. חוה פורת

    אני לא חושבת שאני במקום הנכון אבל רציתי לכתוב לבלוג ולא מצאתי מקום אחר. אין מקום להכניס שאלה בעמוד הבית שלכם.
    רציתי לשאול למה אף אחד ממערך השיווק של הבנק לא מגיב על הפרסום והשיווק של בנק הפועלים הקורא לעצמו “הבנק הגדול ביותר” למרות שכבר שנים בנק לאומי הוא הגדול מבין הבנקים.

    הגב
    • תמר יסעור

      חוה שלום,

      אנו מודים לך על פנייתך והמקום בו בחרת הוא בהחלט מקום טוב להבעת דעותיך בענייני פרסום ושיווק.
      לגופו של עניין, אני חושבת שאין זה ראוי או הוגן שאביע את דעתי או עמדתי על קמפיינים וססמאות של מתחרים. אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לתמוך במותג “לאומי”, ואני מקווה שאת העבודה הזו אנו עושים על הצד הטוב ביותר.
      תמר.
      הגב
  8. אביבי שלום

    אין באתרכם כתובת דוא”ל כדי לשלוח אגרת לקצין הבטחון שלכם !
    אנא, הודיעונו כתובת דוא”ל לתכלית זו !!

    הגב

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?