גליה מאור

על מהות הדיאלוג

גליה מאור
אני גאה מאוד לפתוח היום את הערוץ החדש של לאומי לדיאלוג שוטף עם לקוחותיו

אני גאה מאוד לפתוח היום את הערוץ החדש של לאומי לדיאלוג שוטף עם לקוחותיו ועם שאר הגולשים – לאומי בלוג. אין זה עניין של מה בכך, בחברה הבנקאית שנחשבת לשמרנית וזהירה.
זהו מהלך מאוד לא פשוט, וודאי לא קל, עבור בנקאים. בנקאים נתפסים כשמרנים וזהירים ובשל כך גם ממעטים לדבר ולהתבטא. פתיחת ערוץ של דיאלוג שוטף ופתוח עם הציבור עשויה להתפרש כסותרת את התנהלותם. זה נכון, בנקאים אכן נדרשים לשמרנות וזהירות מירביים, שכן הם מנהלים את כספם של אחרים ומנועים גם מלחשוף רבים מפרטי עיסוקם. יחד עם זאת, השמרנות והזהירות הללו אינן מונעות מאיתנו להטות אוזן, לקיים דיאלוג פתוח ככל שעיסוקנו המורכב מתיר לנו, להתחבר לקדמה ולחתור לחידושים. אכן, זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות.

אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות רבות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות שאולי אינה הולמת וכדומה. איננו מתכוונים לצנזר תלונות או להשמיט טענות ובכוונתנו להתיר כאלה, גם אם יעלה מהן כי הבנק נהג שלא כשורה. במקרים כאלה נעשה כמיטב יכולתנו כדי לטפל בכל תלונה, בין אם באופן ישיר ובין אם תוך הפניית הלקוח לערוצים אחרים להמשך טיפול (בעיקר מסיבות של סודיות בנקאית וצנעת הפרט). יחד עם זאת, ראוי שתדעו כי לא נתיר גלישה להשמצות שלוחות רסן ולגידופים ברמה האישית. אני סבורה שהמסגרת צריכה להיות פתוחה ופלורליסטית מחד, אך מכובדת ומכבדת מאידך.

המהלך של פתיחת לאומי בלוג אינו נובע משיקולים של שיווק מוצרים. בידי הבנק פלטפורמות פרסומיות רבות ואין לנו צורך בהקמת פלטפורמה שיווקית חדשה. אני מקווה שכאן, בלאומי בלוג, תקבלו מידע שיביא לכם ערך אמיתי וממשי בניהול חייכם הכלכליים. לדעתנו, זהו הייחוד של הכלי החדש הזה ובכך תיבחן הצלחתו. ניתן יהיה למצוא בו טורים אישיים של נבחרת מנהלי לאומי, לצד סקירות מקיפות ובהירות על נושאים כלכליים שעל הפרק, וניתן יהיה גם לנהל בו התדיינות והידברות על הנושאים הרלוונטיים המעניינים אתכם. המהדרין שביניכם יוכלו לעקוב גם אחרי עדכוני לאומי בטוויטר, ולהפיק תועלת כפולה.

אני, כשלעצמי, מתעתדת לעדכן את טוריי מעת לעת. אודה שרשת האינטרנט אינה מהווה עבורי שדרת חיים מרכזית, אולם אני בהחלט ערה לחשיבותה של הרשת, עוקבת אחרי עדכונים בה ואף נהנית מיתרונותיה. הרשת חוללה מהפיכה בהרגלי הפרט, וכיום היא מחוללת גם מהפיכה ביחסים שבין חברה מסחרית ולקוחותיה. אשתדל מאוד להשיב לתגובות ושאלות שיופנו אלי. מראש אומר כי סדר היום שלי עמוס וצפוף, דבר שיעכב מן הסתם את תגובותיי, אך גם אם בשיהוי, תשובותיי בוא יבואו.

אני מאוד מקווה שתיהנו מהערוץ החדש ושיהיה לכם לעזר.

גליה מאור.

תגובות הקוראים (125)

  1. שושנה אדרי

    שלום גליה: אני פונה אליך ,כאשה אל אשה וכמנכלית, במקום שמנהלים נכשלו, בפתרון בעיה ,כי לבם היה אטום מלראות לשמוע, אני תקווה כי את תהיי לי לעזר, בפתרון הבעיה ,שכל כך רציתי לפתור, דווקא לאור הפרסום של בנק לאומי באמצעי- התקשורת- שזו השע ה לפתור בעיות בדרכים יצירתיות, אני נתקלתי בקיר אטום, עם כל הכאב והקושי- לא בשמיים היא, אלא בידי בני-אדם, ביכולתך להציץ,לעזור ולראות במשקפיים אנושיות, אני פונה אלייך ,כי נסיתי המון לפתור בעיית תשלום כאובה, ובתוך עמי אני יושבת,  אני תקווה שאמצא פתרון ומענה בפנייתי אלייך, לבעיה שמדירה,שינה מעיניי ומעיבה על חיי ובני ביתי. מצפה לתגובתך , בברכה ומייחלת לטוב ,שושנה אדרי  

    • מערכת הבלוג

      שושנה שלום,

      נשמח לשמוע במה מדובר ולסייע לך בכל עניין. את מוזמנת להעביר אלינו פרטים מלאים באמצעות הדוא”ל המצ”ב: blogleumi@refreshing.co.il

      תודה, צוות המדיה החברתית

      • שושנה אדרי

        שלום גליה  מחכה לתשובתכם ,לאחר שפרטתי, את הבעיה ,לתשלום לבנק הלאומי, עדיין לא קיבלתי תשובה לפתרון הבעיה, מחכה ומייחלת לטוב שושנה אדרי, אני נמצאת במצוקת  זמן, שמעיבה מאוד על חי וחיי בני-ביתי. הפתרון בידיים שלכם ,-מול האזרח הקטן.  לא בשמים היא- אלא בידי- בני-אדם. בברכה שושנה אדרי.

        • שושנה אדרי

          לגליה מאור,לצות הבלוג לעידן , שלום רב,שלחתי לכם את הבעיה בפרוט רב עד כמה  שנחוץ ואפשר,חוב של משכנתא שהיה על סכ 160.000 צמח לסכומים אסטרומים ,גם אם ארצה לפתור  את הבעיה,אין באפשרותי, וכל הדלתות נחסמות,רציתי, לקחת משכנתה ממוחזרת, על הבית שרשום על שמי ,בטבו,על סך    450.000שקל ,זה החוב המנופח שדורשת ממני המנהלת של הבנק,למרות הרצון הטוב של מנהל בנק לאומי בעפולה, מר אבי מזרחי- לעזור,אך גם הוא נתקל בחומה של המנהלת,כדי לפגוע באזרח הקטן,אני זועקת ונמצאת במצוקה של זמן,כמה ששוחחתי וכתבתי למר יוסי גלעד מהמנהלת, הוא נהג בגסות רוח, לא ראה  לנגד עיניו את נסיונותי הכנים בכל הלב והכאב לפתור את הבעיה, התנהג ,כאילו  אני עומדת לפני אדון הבנק הגדול בכבודו בעצמו, חבל שכך פני הדברים, בו בזמן שבנק לאומי מפרסם באמצעי- התקשורת- שניתן לבוא ולפתור בעיות בדרך יצירתית ולא לגרום לסחבת מיותרת וריבית דריבית, שנושכת באזרח הקטן ולא גילה רצון לפתור את   הבעיה ,אלא הקשה יותר ,אני מורה ,ובעלי היה הלקוח שלכם, וכאשר נבצר ממנו לשלם את פיגור המשכנתה, אחרי- 2-התקפי-לב, ועסק שכשל בגלל בריאותו, נוצרה הבעיה,אני יכולה לקחת משכנתה בכל בנק, אך בגלל שבעבר בעלי הוגבל ,עקב מצב בריאות,העסק נסגר והחוב תפח, וגם המחילה המותנת שהיתה צריכה להתממש- לא קויימה, ובמצב הנוכחי, כאשר לבעלי יש הערת אזהרה בבק , החשבון שלו לא מוגבל כעת, אך  ההערה קיימת, והיא תוסר רק בדצמבר-   12-2011ומשום כך נמנעת ממני המשכנתה- רק בעוד חצי- שנה, ניסיתי לפנות לכל הגורמים, ונתקלתי בקיר אטום- גם את קרן ההשתלמות שלי- בסך-120.000 רציתי להעביר לפתרון החוב, ולהקטין את החוב, ופשוט אין עם מי לדבר, בצר, לי וממצוקת הזמן,אני פונה אליכם בערוץ זה ,בתקווה שאין פה חומות אלא מצע ורצון כנה של הבנק הגדול להיות קשוב לבעיות הלקוח, ולהיות לעזר ,היכן שאנשים ממונים כשלו, ושכחו לראות את האדם הקטן, מתוך יושר, כלכלי ואינטלקטואלי, אני מאוד מקווה ,שיהייה פה בצוות פתיחות ודלת פתוחה,לשמוע, לראות את כל הניירת הנחוצה וברצון בונה לנסות לעזור ולפתור את הבעייה, שמדירה שיני מעיני פוגעת באיכות חיים של י ושל בני- ביתי,אני מייחלת שגליה מאור, תציץ ולא תפגע, כאשה וכמנכלית תדע לכוון לפתרון טוב ויעיל של בעיה זו, כמו שנאמר ונכתב בתחתית הדיאלוג ,שהמטרה לפחות להיות לעזר בפתרון, כי לא בשמים היא ,אלא בידי בני- אדם- ודאגה בלב איש ישיחנה, אני מוכנה להפגש עם כל הטפסים הנחוצים, כדי לקדם ולפתור את הבעיה, אני אמא לחמישה ילדים, וכעת מפרנסת יחידה בבית, וכל חיי, עבדתי בהוראה, במשרד החינוך ובראש מעייני,חינוך ילדיי, וכל מה שקשור ללימודם וחינוכם כדי שהיו אזרחים טובים ומצליחים במדינת ישראל השקעתי את כספי וחסכונותי בלימודים להשכלה גבוהה, וכעת אני תקועה בגלל בעיה לחוב לבנק, אני מייחלת לטוב ורוצה לראות את האור בקצה המנהרה, מצפה לתשובתכם ולמענה חיובי, כיאה לבנק גדול- שרואה את האזרח הקטן, זה המייל השני שאני שולחת- אנא בדקו את הנושא, מצפה למענה, עם הרבה אור ותקוה.                   בברכה שושנה  שאדרי 

        • מערכת הבלוג

          שלום שושנה,

           

          קיבלנו את המייל שלך ונעביר התייחסות בהקדם

           

          בברכה,

          מערכת הבלוג

    • שושנה אדרי

      שלום גליה ,מחכה לתגובתכם ,לאחר מס פניות ,הבעיה בוערת ,והזמן מקשה ,מחכה לתגובה ,מייחלת לטוב  בברכה שושנה אדרי.

      • שושנה אדרי

        שלום גליה  פניתי אליכם מספר פעמים , בגין בעייה של חוב במשכנתה, הבעייה לא נפתרה, מחר יום ההולדת שלי אני בת חמישים ושבע-  ב-8-8-54, אמא לחמישה ילדים , ועדיין סוחבת בעכייה גדולה כלכלית בגלל המשכנתה, אנא את התערבותך ,וכבר שלושה חדשים שאני כותבת את הבעיה בבלוג, היום בעדן המחאה החברתית שדורשת צדק כלכלי, לדיור ,ובעיקר לגובה במשכנתה ולריבית שהצטברה,אני מבקשת את התערבותך ,כי, נעשה לי עוול מהמנהלת של בנק לאומי בחיפה,אנא את התערבותך- כי אני במצוקה , מייחלת לתשובה ומענה  לפתרון הבעייה, בכבוד רב שושנה.

  2. אייל

    ראשית, חבר שלי לקוח בלאומי והוא מאוד מרוצה מהבנק.
    אני לא יודע האם בנק לאומי עוסק במסחר בשוק ההון – ניתוח טכני וניהול תיקים.
    במידה ובנק לאומי פעיל בנושא ניתוח טכני של מדד ת”א 25, אשמח לקבל פניה דרך האתר:
    ניתוח טכני
    או ישירות למייל שלי.
    תודה.

  3. סיגלית

    שלום רב,
    רציתי לדעת איך אני יכולה להשיג את הטלפון של משאבי האנוש מסלול אופקים.
    הנני בעלת תואר ראשון בכלכלה והייתי מעוניית לשלוח קורות חיים. 
    תודה.

  4. עדנה בודן

    שלום
     אני מבקשת להחליף את המכשיר האלקטרוני בו ניתן להפקיד שיקים למכשירים משוכללים יותר.
     אני נוהגת להפקיד שיקים באמצעותו ופעמים רבות שיק, הרשום כדבעי,לא נקלט, או שמכונת הצילום לא עובשדת כראוי- ואז שוב עלי לחכות בתור כדי לקבל שרות.
    זה ארע בסניפים נוה שאנן, ובמוריה בחיפה.
     
    בברכה עדנה 

  5. יוני רובינשטיין

    יש לי משכנתא מכובדת בבנק לאומי למשכנתאות ,שמחולקת למספר הלוואות.
    .החלטתי להחזיר חלק מהמשכנתא
    התקשרתי למוקד ואף היינו בסניף ברמת אביב ,קבלתי פרטים.  כיצד וכמה יש להחזיר.
    מסרו לי שעלי להמתין 10 ימים עד לבצוע ההחזר.
    היום התקשרתי ולמרבית הזוועה מסרו לי המוקדנים כי עלי להחזיר עוד 6000 ש”ח-מדד+היוון.,
    זאת שערוריה. מדוע לא אמרו לי לפני 10 ימים כי יש אפשרות להחזר מיידי-בשיחה לא הובהר לי שעלי  יהיה לשלם את המדד הנוסף ותוספת ההיוון.
    אני מבקש כי תבטלו את המדד הנוסף.
    פעלתם בחוסר תום לב.ממש גזל
    גברת מאור-אנא תתערבי בנושא-חבל שתחושתי תהיה שנעשה לי עוול.

    תודה
    יוני רובינשטיין

  6. Anonymous

    אני לקוח של בנק לאומי סניף 729 יוקנעם כ 10 שנים ורציתי רק לומר שמנהלת האשראי גורמת ליותר ויותר לקוחות לעזוב את הבנק. אני אישית הולך לעזוב ולעבור לבנק אחר בעקבות היחס המזלזל שלה.
    יש לציין שאני לקוח טוב שעומד במיסגרת ועד היום לקחתי הלוואות של כ 500000 והחזרתי אותן עד השקל האחרון אבל אני לא מוכן לעבוד עם מישהי כזאת שבמקום לעזור אומרת לי לך תעבור בנק .לתשומת ליבך תודה.

    בשל צנעת הפרט, לא פורסמו פרטים מזהים שנכתבו במקור בתגובה זו. מערכת הבלוג.

    • Anonymous

      מסכים איתך למרות שאני מאזור המרכז אבל לצערנו במדינה הזאת אם אתה איש ישר לא מכבדים אותך ואת האנשים הרמאים והנוכלים מכבדים ומעשירים אותם.

  7. אנונימית

    גליה שלום,
    כפי שידוע לך ,ישנם כמה מסלולי קליטה של עובדים חדשים לבנק.
    אחד מהם נקרא מסלול “אופקים” שהוא בעצם מסלול העתודה הניהולית של בנק לאומי.
    לפני כ- 3 שנים ,לאחר תקופה קצרה של עבודה בבנק דרך חברת כוח אדם חיצונית,נקלטתי לבנק במסלול אופקים עם כל מיני הבטחות מפתות כמו :קבלת הטבות בשכר כמו זה של   עובד קבוע,קבלת קביעות לאחר מינימים שנתיים וחצי ועד 4 שנים,וכמובן שליחה לסימולציה על מנת לקבל הרשאת חתימה ועוד כל מיני דיבורים על העשרות למיניהן.
    לצערי ,למרות כל ההבטחות ולאחר ביצועים נהדרים ותפקוד נהדר במקום עבודתי (שתי חוות דעת נהדרות במשך שנתיים וחצי)איני מרגישה שמשהו “זז”.
    חשוב  לציין שתחושה זו משותפת לעוד כמה אנשים במסלול זה.
    יש מין תחושה  של של חוסר ודאות ואין את הליווי הראוי ע”י כוח אדם בבנק לאומי .

    בנוסף לכך ,גם עניין הקביעות פתאום השתנה ונאמר לי שרק אחרי 4 שנים יש סיכוי לקבל קביעות.
    איך יכול להיות שקולטים עובד לפי תנאים מסויימים, כתובים או בע”פ ,ופתאום משנים אותם באופן כה  מהותי?
    במילים אחרות, נראה שבנק לאומי לא מקדיש  מאמץ מספיק  בכדי לשמר את העובדים הצעירים והמוכשרים שלו!!!
    זו תחושתי.
    וחבל.

    • מערכת הבלוג

      שלום לך,

      פנייתך הועברה לטיפול מערך משאבי אנוש. את מוזמנת לפנות למנהל משאבי אנוש ביחידתך או ישירות למערך משאבי אנוש להמשך טיפול.

      בברכה,

      מערכת הבלוג.

      • אנונימית

        דווקא הייתי רוצה לקבל כאן תגובה ולא לגשת (שוב) למנהל משאבי אנוש. כל הרעיון בבלוג הוא שאפשר להעלות נושאים/רעיונות/בעיות  באופן אנונימי?!  לא?

        • מערכת הבלוג

          שלום לך,

          לא נוכל לצערנו לטפל במקרים פרטניים מעל גבי הבלוג בשל מגבלות סודיות ופרטיות. אבל את יותר ממוזמנת לפנות אלינו במייל, כדי שנוכל להגיש לך את כל הסיוע שניתן.

        • גל

          הדבר הזה מעסיק את כל אופקים. את תמימה אם את חושבת שיענו לך כאן

  8. נילי אורקין

    מזה 4 שנים אני מנסה לחשוב איך מעוררים בבנק לאומי את המצפון החברתי. וכל זאת בשל ארוע אישי שקרה לבעלי יואל שהוא בוגר בנק לאומי.
    יואל עבר נתוח מעקפים בביה”ח תל השומר שלאחריו נותר נכה 100%.עברנו שבעת מדורי גיהנום ועדיין עוברים.לא כאן המקום לפרט.
    לשמחתי עדיין יש אנשים טובים וחברים טובים שתומכים בנו מורלית,אבל בשל מה שקרה חשבתי מדוע לבנק אין קרן שעוזרת או תומכת במוסדות הסיעודיים שאנשים כמו בעלי שוהים בהם. זוהי פשוט חרפה ובושה שלמדינה אין מספיק תקציבים  או יותר נכון מקומות מעין אלו זה רק לאנשים שנמצאים בצידי הדרך וחבל לתחזק אותם .במקרה האישי שלי יואל נמצא במלבן בנתניה .אני מעלה נושא זה כי אתמול זה קרה לי ומחר זה יכול לקרות לאחר.אני מבקשת ממך להרים הכפפה וליצור גוף שפועל עוקב ובעיקר תורם למודות סיעודיים גריאטריים ששם המראות הכי עצובים.אני כותבת מדם ליבי ולאחר הרבה התלבטויות.

    • מערכת הבלוג

      נילי שלום,

      צר לנו על מצבו של בעלך, ואנו מקווים שיוקל לו ולך בהקדם.

      לאומי תורם מדי שנה כ-25 מיליון שקלים, למטרות רבות ומגוונות בתחומי החברה, החינוך, התרבות, וגם בתחום הבריאות.

      אנו מפנים את פנייתך לגורם מוסמך בבנק, אשר ייצור אתך קשר בהקדם.

      מערכת הבלוג.

Comments are closed.