ניר ענבר ודוראל בליץ

יוצאים לדרך חדשה

ניר ענבר ודוראל בליץ
העולם העסקי עושה את צעדיו הראשונים אל תוך עידן חדש

העולם העסקי עושה את צעדיו הראשונים אל תוך עידן חדש – עידן שבו הלקוח במרכז. תקופה חדשה זו דורשת מאיתנו, הגופים העסקיים, התחדשות בלתי פוסקת, יצירתיות ותעוזה. בנק לאומי ומאיץ הסטרט-אפים Elevator מזמינים מוחות צעירים וקודחים להצטרף אליהם במסע המרתק הזה
האמת היא שאנחנו מתרגשים.
אחרי ימים ארוכים שבהם חלמנו, דיברנו, תכננו, נפגשנו וגיבשנו; אחרי עבודה מאומצת של צוות חדור מוטיבציה מכל יחידות לאומי (כמעט) – אנחנו משיקים בימים אלה, בשיתוף מאיץ הסטרט-אפים Elevator, את תוכנית Fintech (טכנולוגיה פיננסית ובנקאית) שתצא לדרך אחרי החגים.
התוכנית עתידה לאתר, לבחור ולתמוך בסטרט-אפים ישראליים צעירים, שמפתחים מוצרים ושירותים חדשניים לטובת שיפור חוויית הלקוח בעולם התוכן הבנקאי, כגון ביצוע תשלומים, ניהול השקעות, ניהול פיננסי אישי, מסחר, ניהול סיכונים, אבטחה, מוצרים חדשניים ועוד.

חבילת תמיכה בשווי 200 אלף דולר

החברות אשר ייבחרו לקחת חלק במסלול, ישוכנו במרכז תל אביב, במשרדי חברת Elevator, שמתמחה בהאצת חברות הזנק ובמתן שירותי ליווי וייעוץ לחברות בשלבי פיתוח ראשוניים. במשך שישה חודשים יזכו החברות לליווי, למנטורינג ולחבילת שירותים רחבה מאוד (ש”בעולם האמיתי” שוויים עולה על 200,000 דולר), וכן לסיוע של מומחים בתחום הפיתוח הטכנולוגי והעסקי מקבוצת לאומי ושל מומחים חוץ בנקאיים.

הליווי יכלול, בין השאר, הדרכה בתכנון תקציב, חיבור למשקיעים ולנותני שירותים בתעשייה, הכנת תוכנית עסקית, הכנת מצגות עבור משקיעים ולקוחות, שירותי ענן של Amazon וחבילת שירותים נלווים, כגון שירותי חשבונאות, שיווק ויחסי ציבור, ייעוץ משפטי וניהול משאבי אנוש.

בנוסף, יקבלו החברות שבתוכנית גישה לסביבת הפיתוח של לאומי – לצד ליווי של מומחי הפיתוח הטכנולוגי בבנק – שיאפשרו להן לבצע קפיצת מדרגה משמעותית, בפרק זמן קצר, באמצעות הקשר הישיר למערכות הבנק.

בתום המסלול יסייעו בנק לאומי ו-Elevator לחברות ביצירת קשרים עסקיים לצורך קידום פעילותן עם גופים פיננסיים מובילים בארץ ובחו”ל.

נפגשים באונליין ובמובייל

התקופה הנוכחית היא תקופה מרתקת באופן מיוחד בבנקאות הגלובלית, כמו גם המקומית. התעשייה עומדת בימים אלה בפני השינוי הדרמטי ביותר שידע בהיסטוריה המודרנית.  בנקים בכל רחבי העולם מבינים, שהמודל העסקי שלהם חייב להשתפר ובמהירות, על מנת שיוכלו לעמוד באתגרים וביעדים העסקיים בסביבה תחרותית ורב-ערוצית, ולהישאר רלוונטיים עבור הלקוח החדש. אותו לקוח, שפוגש אותם עכשיו רק באונליין – בעיקר במובייל – ושהגישה שלו לצרכנות בכלל, ולצרכנות פיננסית בפרט, עברה מהפך.

הבנקים מבינים שעליהם להתמקד בלקוח, בצרכיו, ברצונותיו ובדרישותיו; ולהציע לו מוצרים ושירותים פשוטים, מועילים, מותאמים אישית, ידידותיים למשתמש וברמה גבוהה של שקיפות ואבטחה. בנקים שואפים כיום להיות הבחירה הראשונה של הלקוח בכל פעם שהוא זקוק למידע פיננסי, מקבל החלטה פיננסית או מבצע פעולה פיננסית. הם מבינים שלשם כך, עליהם לייצר חווית לקוח מיטבית בכל ערוצי השירות והמכירה ובכל אינטראקציה, קיימת או חדשה.

ההבנה היא ברורה: שצריך להדק את הקשר ולהעמיק את ההיכרות עם הלקוח על מנת להעניק לו שירות מדויק ומותאם אישית, ולהוות עבורו את הפלטפורמה הבטוחה והאיכותית ביותר להתנהלות פיננסית. זהו האתגר הגדול של לאומי בשנים הבאות. לאומי כבר פועל בערוץ זה באמצעות השקות שירותי מסחר (Leumi Trade), פעילות בסלולר ושיפור מתמיד של חווית הלקוח (הפקדת שיקים בסלולר).

כדי להמשיך ולעמוד באתגר הזה, ממנף לאומי את עובדת היותו מוביל במערכת הבנקאית בתחום ההיי-טק בארץ ואת החיבור שלו לשחקנים המרכזיים בתחום לאורך השנים. תוכנית Fintech מעמיקה את קשריו של הבנק בזירה הזו, ובמקביל חושפת את הבנק לטכנולוגיות חדישות שרלוונטיות ללקוחותיו ומאפשרת לו להטמיע אותן אצלו, ממש תוך כדי פיתוחן. כך, ימצב הבנק את מובילותו בחדשנות טכנולוגית, יהדק את קשריו עם תעשיית ההיי-טק, יהווה beta site עבור יוזמות חדשות ויוכל להעניק ללקוחותיו שירותים ומוצרים פורצי דרך.

אנחנו מאמינים שגוף עסקי צריך לבחון את עצמו כל העת ביחס לשוק ולוודא שיש לו גישה מהירה לחדשנות טכנולוגית כדי לשפר את הצעת הערך שלו ללקוחותיו, להתאים את עצמו לסביבתו העסקית ואף להשפיע על עתידה. Fintech מעניקה לנו את ההזדמנות לעשות זאת ולהיות כל אלה גם יחד.

אין לנו ספק שהתוכנית מציעה יתרונות עצומים  לחברות שישתתפו בה, בשל האפשרות לבחון במהלך התוכנית את פיתוח המוצר בסביבה אמיתית,  ובמקביל לקבל סיוע וליווי עסקי רלוונטי ממומחים בתחום ההיי-טק בישראל.

אנחנו מזמינים כל יזם או חברה, שמאמינים שיש להם רעיון ויכולות טכנולוגיות בתחום הפיננסי, להצטרף אלינו ולהגיש מועמדות לתוכנית.

כך תצטרפו למחזור הראשון של Fintech

תגובות הקוראים (2)

  1. אברהם חן

    בלאומי דיגיטלי אתם מדברים על כל השרותים
    הטובים אך אינכם מדברים על עלות המלות בפעולות
    השונות פקידה בבק טענה שאין כלל עמלות בלאומי דיגיטל כולל עמלת ניהול ושמירה לניירות ערך,
    אודה לתגובתכם כי אני מתכוון לעזוב את בנקלאומי
    בגלל העמלות.

    הגב
    • רינת יעקבי

      אברהם שלום רב,

      תודה על פנייתך.

      אשמח לבדוק את הנושא לעומקו מול צוות טוטאל דיגיטל.

      לשם כך, אנא העבר פרטים ליצירת קשר במייל:
      socialmedia@bankleumi.co.il

      בברכה ושנה טובה
      רינת יעקבי

      הגב

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?