ורד שקד

זו לא קלישאה, דעתכם חשובה לנו!

ורד שקד
נעים מאוד, שמי ורד שקד ואני מנהלת את האתר האישי של לאומי

נעים מאוד, שמי ורד שקד ואני מנהלת את האתר האישי של לאומי. תחילתה של שנת 2012 היא הזדמנות מצוינת לספר לכם על מה שמתרחש מאחורי הקלעים של אתר לאומי. האתר האישי משרת מאות אלפי לקוחות מדי יום ובאמצעותו כל לקוח יכול לקבל מידע ולבצע מגוון רחב של פעולות בנוחות ובקלות מכל מקום.
על מנת לאפשר את השירות הטוב ביותר באתר, ישנו שיתוף פעולה נרחב בין גורמים שונים בבנק כגון: רפרנטים עסקיים, פיתוח ועיצוב, תמיכה טכנית,  שיווק ופרסום, יחידת התוכן, מערך הייעוץ המשפטי ועוד.
שירותיות באינטרנט היא לעיתים בעלת רבדים נוספים מאשר אחותה בעולם הפיזי, מאחר והמטרה העיקרית העומדת בפנינו היא חווית משתמש קלה, נוחה ומשתלמת באתר, ועל כך אנו שוקדים יום יום, שעה שעה. לדוגמה, במהלך 2011, כתוצאה מתגובות ומהצעות של לקוחות, העלינו מספר שירותים חדשים באתר כגון: שירות “החלפת שם משתמש”, המאפשר ללקוחות לבחור את שם המשתמש שלהם בכניסה לחשבונם באינטרנט, או הוספת הפעולה “העברה בהוראת קבע” המאפשרת לתת הוראה זו באתר בכמה קליקים נוחים במקום לרשום שיקים רבים או ללכת לסניף.
 לשמחתי, יש עוד מספר שירותים נוספים שהעלינו באתר השנה:

 העברה עתידית – מתן הוראה לביצוע העברה בתאריך עתידי עפ”י בחירתכם.

 סרגל פעולות בדף הבית – הפניה לביצוע פעולות ישירות מדף הבית בחשבונכם.

 שירות “העברה ב-SMS – שירות חדשני המאפשר להעביר כסף מחשבון בלאומי ומשיכתו ממכשיר כספומט לאומי או העברת הסכום ישירות לכל חשבון בנק לפי בחירת המוטב, ללא שימוש בכרטיס אשראי או כספומט. בנוסף הוספנו פונקציות של “הפעלת כרטיס האשראי” עבור כרטיסים שנשלחים בדואר וכן “הלוואת דיגיטל בקליק” באופן מהיר ונוח כבר מדף הבית.

 השאיפה שלנו היא לתת את השירותים האיכותיים ביותר ולכן תהליך העלאת השירותים איננו מיידי אלא מחייב אותנו לבחינה מעמיקה, אפיון, פיתוח ובדיקות מקיפות, כשהמטרה שעומדת בפנינו היא לתת ללקוחות חווית גלישה מיטבית. חלק מחייב מהענקת חוויה זו הוא להסתמך על דעתם של הגולשים עצמם, ולכן אנו עורכים סקרי שביעות רצון מספר פעמים בשנה בקרב הלקוחות ולשמחתנו התוצאות מדברות בעד עצמן. יחד עם זאת, אנו קוראים בשקיקה ושמחים תמיד לקבל הצעות לשיפור. בימים אלו העלינו סקר חדש לאתר ונשמח לקבל את חוות דעתכם והצעותיכם לשיפור. לצורך מענה על הסקר עליכם להיכנס לחשבונכם באתר לאומי והסקר יופיע בצד ימין שבדף הבית. בדיוק כמו כותרת הטור, זו באמת לא קלישאה: דעתכם חשובה לנו על מנת שניתן את השירות הטוב ביותר עבורכם.

לסיום אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה, והמשך גלישה מהנה!

המשיכו לעקוב, כי שנת 2012 טומנת בחובה עוד המון הפתעות ושירותים חדשים שמתוכננים לעלות.