ורד שקד

זו לא קלישאה, דעתכם חשובה לנו!

ורד שקד
נעים מאוד, שמי ורד שקד ואני מנהלת את האתר האישי של לאומי

נעים מאוד, שמי ורד שקד ואני מנהלת את האתר האישי של לאומי. תחילתה של שנת 2012 היא הזדמנות מצוינת לספר לכם על מה שמתרחש מאחורי הקלעים של אתר לאומי. האתר האישי משרת מאות אלפי לקוחות מדי יום ובאמצעותו כל לקוח יכול לקבל מידע ולבצע מגוון רחב של פעולות בנוחות ובקלות מכל מקום.
על מנת לאפשר את השירות הטוב ביותר באתר, ישנו שיתוף פעולה נרחב בין גורמים שונים בבנק כגון: רפרנטים עסקיים, פיתוח ועיצוב, תמיכה טכנית,  שיווק ופרסום, יחידת התוכן, מערך הייעוץ המשפטי ועוד.
שירותיות באינטרנט היא לעיתים בעלת רבדים נוספים מאשר אחותה בעולם הפיזי, מאחר והמטרה העיקרית העומדת בפנינו היא חווית משתמש קלה, נוחה ומשתלמת באתר, ועל כך אנו שוקדים יום יום, שעה שעה. לדוגמה, במהלך 2011, כתוצאה מתגובות ומהצעות של לקוחות, העלינו מספר שירותים חדשים באתר כגון: שירות “החלפת שם משתמש”, המאפשר ללקוחות לבחור את שם המשתמש שלהם בכניסה לחשבונם באינטרנט, או הוספת הפעולה “העברה בהוראת קבע” המאפשרת לתת הוראה זו באתר בכמה קליקים נוחים במקום לרשום שיקים רבים או ללכת לסניף.
 לשמחתי, יש עוד מספר שירותים נוספים שהעלינו באתר השנה:

 העברה עתידית – מתן הוראה לביצוע העברה בתאריך עתידי עפ”י בחירתכם.

 סרגל פעולות בדף הבית – הפניה לביצוע פעולות ישירות מדף הבית בחשבונכם.

 שירות “העברה ב-SMS – שירות חדשני המאפשר להעביר כסף מחשבון בלאומי ומשיכתו ממכשיר כספומט לאומי או העברת הסכום ישירות לכל חשבון בנק לפי בחירת המוטב, ללא שימוש בכרטיס אשראי או כספומט. בנוסף הוספנו פונקציות של “הפעלת כרטיס האשראי” עבור כרטיסים שנשלחים בדואר וכן “הלוואת דיגיטל בקליק” באופן מהיר ונוח כבר מדף הבית.

 השאיפה שלנו היא לתת את השירותים האיכותיים ביותר ולכן תהליך העלאת השירותים איננו מיידי אלא מחייב אותנו לבחינה מעמיקה, אפיון, פיתוח ובדיקות מקיפות, כשהמטרה שעומדת בפנינו היא לתת ללקוחות חווית גלישה מיטבית. חלק מחייב מהענקת חוויה זו הוא להסתמך על דעתם של הגולשים עצמם, ולכן אנו עורכים סקרי שביעות רצון מספר פעמים בשנה בקרב הלקוחות ולשמחתנו התוצאות מדברות בעד עצמן. יחד עם זאת, אנו קוראים בשקיקה ושמחים תמיד לקבל הצעות לשיפור. בימים אלו העלינו סקר חדש לאתר ונשמח לקבל את חוות דעתכם והצעותיכם לשיפור. לצורך מענה על הסקר עליכם להיכנס לחשבונכם באתר לאומי והסקר יופיע בצד ימין שבדף הבית. בדיוק כמו כותרת הטור, זו באמת לא קלישאה: דעתכם חשובה לנו על מנת שניתן את השירות הטוב ביותר עבורכם.

לסיום אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה, והמשך גלישה מהנה!

המשיכו לעקוב, כי שנת 2012 טומנת בחובה עוד המון הפתעות ושירותים חדשים שמתוכננים לעלות.

תגובות הקוראים (8)

  1. אלעד

    שלום

    האתר אכן איכותי ונוח מאד.

    הנה הצעה/תהייה:
    למה ישנה הטבת אינטרנט לפיקדון פידיום צובר ריבית (שאפשר להעביר ממנו לעו”ש כל יום) שמסתיימת לאחר 30 יום…
    מה הרעיון כי אפשר פשוט לפדות את הפיקדון לאחר סיום ההטבה ולהתחילו מחדש עם ההטבה לעוד 30 יום.
    אין שום תועלת לכך שההטבה תיפסק אם אפשר להחיל אותה מחדש בקלות וללא שום הפסד… סתם עוד פעם לעשות כמה קליקים ו”עומס” על האתר, אפשר להעביר הלאה בחברה למי שאחראי על הנושא 🙂

    הגב
    • מערכת הבלוג

      אלעד,
      ישנם שני סוגי פקדונות שנקראים פדיום. האחד עם זמן פירעון (תאריך סיום של הפיקדון) והשני ללא הגבלה עד אשר תיתן הוראת משיכה.
      כדי לקבל תשובה מלאה ומפורטת אנא פנה אל לאומי קול בטלפון *5522
      נשמח לסייע.

      הגב
  2. אוהד

    שלום רב,
    יש לי שתי דרישות מהגלישה לחשבון הפרטי באתר לאומי.
     
    1. בעו”ש: צפיה בהיסטורית חשבון ישנה יותר מאשר במסך בלחיצת כפתור אחת (‘מידע ישן יותר’).
    כיום האופציה היא להגדיר תחום בין תאריכים הדורש לפחות 8 לחיצות.
    אופציה של צפיה במידע ‘ישן’ יותר קיימת באתרים של בנקים אחרים ומאד ידידודית ונוחה.
    הדרישה דומה לצפיה בדואר ישן יותר בחשבון הדואר בGmail, בו ניתן לצפת בלחיצת כפתור אחת.
     
    2. בניירות ערך: צפיה בסך העמלות הקשורות לניירות-ערך בלבד בין שני תאריכים.
    המצב כיום מאפשר לי לצפות בעמלות לתקופה מסוימת כפי שנקבעה ע”י הבנק (עמלות לרבעון).
    אין יכולת להפריד את סך העמלות לניירות ערך בלבד.
    כך שכדי להבין כמה ההשקעה שלי בניירות ערך הניבה אני זקוק מעבר לתשואה גם לעמלות שנגבו באותה התקופה.
    את חוסר השקיפות הזאת יש לשנות.
     
    תודה,

    הגב
  3. efi

    מרענן ומועיל תודה

    הגב
  4. אוסנת אברהם

    שלום. אני לא לקוחה אצלכם. שני ילדי דווקא כן. לאחרונה החלטתי לבדוק את הפשרות להצטרף גם כן לבנק לאומי.
    השארתי 3 הודעות אצל נציגים והבטיחו לי שיחזרו אלי עם תשובות. מה שלא באמת קרה… אני ממש תוהה אם זה השירות שאני מקבלת כאשר אני רוצה להצטרף לשורות הבנק כיצד יהיה השירות במידה ואני אהיה לקוחה שלכם.
    אותי כנראה כבר הפסדתם. אבל שנו את הגישה הושירות.
    בברכה:
    אוסי אברהם

    הגב
  5. שוורץ מרדכי

    שלום. אין משום מה אפשרות באתר לשלוח מייל לבנקאים. קיימת רק אפשרות לשלוח מייל לתמיכהמ טכנית. אם ברצוני לבקש דבר או להודיע דבר מה שאינו כלול באפשרויות שבאתר אין ביכולתי בכך.

    הגב
    • ורד שקד

      שלום מרדכי 
      תודה על פנייתך, הנושא החל באופן הדרגתי ואנו בוחנים את הרחבתו לכלל הלקוחות. כיום באפשרותך לפנות בדרכים אחרות כדוגמת מוקד לאומי קול או זירות המדיה החברתית.

      הגב

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?