x

5 מגמות דיגיטליות שאתם חייבים להכיר ב-2018

משפיעני רשת, המלצות מותאמות אישית ופרסונליזציה הם חלק מהמגמות הדיגיטליות שהולכות לכבוש את שנת 2018 ולהכתיב את הקצב בשוק. ריכזנו עבורכם 5 מגמות שאתם חייבים להכיר - רגע לפני שנכנסת השנה החדשה

כיום, מגמות דיגיטליות  אינן דומות למה שניבאו שיהיה, למשל לפני חמש שנים. אם לפני חמש שנים דיברו על שיווק מבוסס מיקום, קבוצות בפייסבוק והארנק של גוגל, היום כבר מדברים על בינה מלאכותית, מציאות וירטואלית ו- Chatbots. קצב השינוי המהיר, המכתיב את המגמות, מבוסס על התקדמות טכנולוגית מואצת ועל רצונו של הצרכן להתאים  עצמו למציאות המשתנה. המצב הזה מחייב את המשווקים להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק ולהיות מעודכנים בכל המגמות, החדשות והתחזיות. לכן, אספנו עבורכם את חמשת  המגמות הדיגיטליות הצפויות לשלוט בשנת 2018.

 

  1. שיווק באצעות "קול" או Voice First
    על מנת להגיע ללקוחות שנמצאים כל הזמן תוך כדי תנועה, או בזמן שהם עסוקים בריבוי משימות, המשווקים יתחילו להסתגל לפלטפורמות "קוליות" ללא ידיים. אחרי הכל, אנשים לא צריכים להפסיק את מה שהם עושים כדי להרים את הטלפון או לשבת ליד המחשב שלהם. עם טכנולוגיה המאפשרת קול, הם צריכים להיות מסוגלים להשלים משימות דיגיטליות תוך כדי נהיגה, פעילות גופנית או פעילות חברתית.
     
  2. פרסונליזציה באמצעות תוכן
    שיווק באמצעות תוכן הייתה אחת מהמגמות הבולטות של 2017, והיא הולכת לגדול עוד הרבה יותר ב- 2018. כדי באמת לתפוס את תשומת הלב של הלקוח ולייצר 'מעורבות משתמש' (engagement) ומכירות, יצירת תוכן רלוונטי ואישי בעל ערך מוסף הוא הכרח. אחד הערוצים החשובים שממשיכים לצמוח בקצב מהיר הוא שיווק באמצעות וידאו. המדיות השולטות בעולם זה –  פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר – משקיעות הון כדי לשפר את יכולות הווידאו שלהם. הסיבה לכך היא הקשר הישיר בין וידאו לשיפור ה-SEO  , גידול ב'מעורבות המשתמש' , שיעורי מכירה גבוהים יותר ועוד.
     
  3. משפיעני רשת
    אם 2017 הייתה השנה של מיקרו-משפיענים (משפיענים בנישה ספציפית), אז 2018 מוגדרת להיות השנה של אינטגרציית משפיענים. כלומר, תהיה דרישה גוברת של בניית אסטרטגיית שיווק משולבת, הכוללת את ה'מאקרו-משפיענים', ה'מיקרו-משפיענים' ו'מגה-משפיעני רשת', ביחד עם אסטרטגיות מבוססות אחרות של 'מפה לאוזן' הכוללות למשל Referral Programs
     
  4. מוצרים והמלצות מותאמות אישית
    56% מהמשתמשים באתרים דיווחו שהם נוטים יותר לחזור לאתר שממליץ להם על מוצרים המתאימים להם, תוך שימוש בנתוני לקוח פשוטים כגון פרטי חשבון, היסטוריית קניות וצרכי ​​הקנייה הפוטנציאליים של הלקוח. זו בעצם גירסה טובה יותר של Upselling שכולם כבר מכירים.
     
  5. אינסטגרם הופך להיות שחקן משמעותי יותר מפייסבוק
    אינסטגרם גדל בקצב מדהים. ב-2017 הודיעה אינסטגרם כי כ-800 מיליון אנשים משתמשים בפלטפורמה בכל חודש. הכלי האחרון שלהם, "סטוריז", הפך להיות פופולרי יותר מסנאפצ'ט, שנה אחת אחרי שיצא. מאחר ומותגים מקבלים 'מעורבות' גדולה יותר באינסטגרם מאשר בכל מדיה חברתית אחרת, ובזכות מערכת הפרסום הטובה והנוחה של הפלטפורמה, האינסטגרם הפך להיות הערוץ הראשון במדיות החברתיות שמשווקים פונים אליו.

 

אין ספק שצפויות לנו עוד 'הפתעות' רבות בעולם הדיגיטלי במהלך 2018, וכמה מהתחזיות למעלה עלולות אף לא להתממש מאחר והטכנולוגיה והצורך של המשתמשים משתנים בקצב תדיר. עם זאת, חלק  מהתחזיות ככל הנראה  יתממשו, ובסוף נשאר לכם רק להתאים, מכל האפשרויות, את מה שהכי נכון לעסק שלכם.

 

אתר לאומילאומי למשכנתאותלאומי טרייד

קוראים מגיבים

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?