אייל פרי

עוזר דיגיטלי אישי

אייל פרי
העולם משתנה.

העולם משתנה.
אנו חשופים במהלך היום לעודף מידע, בכל ערוץ אפשרי – בסמארטפון, בטלוויזיה, בנסיעה בכביש ובעצם בכל מקום.
האתגר האמיתי שלנו, כלקוחות, הוא סינון המידע שמציף אותנו, ובחירת המידע החשוב לנו ביותר.
בעולם שבו נותני השירות שלנו מתחרים על המשאב היקר ביותר שיש לנו – משאב הזמן, אנו מצפים כלקוחות שיהיו קשובים לצרכינו ויציגו בפנינו מידע שבאמת חשוב עבורנו וייתן מענה אמיתי לצרכינו.
בעולם שבו קבלת מידע וביצוע פעולות הפכו לנגישים בלחיצת כפתור, אנו מצפים לקבל ערך מוסף – ה”פלוס” שרק הטובים ביותר מספקים לנו.
ומה זה ה”פלוס” בעולם הבנקאות הדיגיטלית?

אם עד היום היה ברור לכולנו שפניה אישית יכולה להיות מבוצעת רק על ידי בנקאי בסניף שמכיר אותנו אישית, אז הנה הפלוס:  לראשונה, תוכלו להיכנס לאתר ולאפליקציות לאומי ולחוות יישום דיגיטלי שמכיר אתכם ויפנה אליכם בפנייה אישית המותאמת בדיוק עבורכם. כמו כל עוזר אישי, העוזר הדיגיטלי שלכם ילמד את הצרכים שלכם, יתזכר אתכם לגבי דברים חשובים בחשבונכם ויתריע אם שכחתם משהו.

אז איך נולד העוזר הדיגיטלי האישי?

המונח עוזר דיגיטלי אינו חדש. הוא פרח בשיאה של בועת הדוט.קום בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה- 2000. השם, עוזר דיגיטלי אישי, הוצמד לסדרה של מחשבי כף יד, שהמוביל בהם באותה עת היה הפאלם פיילוט. חלפו כמה שנים והסמארטפונים מחקו לחלוטין את מחשבי הכף יד, תוך שהם מעלים בצורה משמעותית את עומס המידע שמציף אותנו, והצורך בעוזר אישי דיגיטלי רק גבר.

לאומי דיגיטל מספק לכם כבר מספר שנים את השירותים הדיגיטליים המתקדמים ביותר.

ויחד עם זאת, לפני מספר חודשים, לאחר שבחנו את המסרים שקיבלנו מכם בערוצים השונים, הבנו שלתת אפשרות לצפייה במידע וביצוע פעולות – זה הכי 2012. הבנו שלמרות שאתם דיגיטליים, אתם מעוניינים שנכיר אתכם ושנציע לכם רק דברים שרלוונטיים וחשובים לכם באמת.

נעים להכיר – העוזר הדיגיטלי האישי

העוזר הדיגיטלי האישי הינו שירות, שיופיע לאחר הכניסה לחשבונכם באתר או באפליקציות לאומי ללא עלות. מתוך עשרות טיפים והצעות שבוחן העוזר, יקבל כל לקוח מספר הודעות מצומצם שהינן בעלות הערך המוסף הגבוה ביותר עבורו.

מהיום העוזר יעדכן אתכם, כשכרטיס האשראי או פנקס השיקים ממתינים לכם בסניף, יזכיר לכם שיש בחשבון העו”ש שלכם יתרה גבוהה שניתן להפקיד לחיסכון, יודיע לכם על מספר הפינוקים להם אתם זכאים בכרטיס האשראי של לאומי קארד ויעדכן אתכם בדברים נוספים שתוכלו לקרוא אודותיהם באתר לאומי.

שירות העוזר הדיגיטלי האישי הינו חלק ממהלך כולל בלאומי דיגיטל, במסגרתו השקנו לראשונה בישראל את שירות הפקדת שיק בסלולר, משיקים כעת את שירות העוזר הדיגיטלי האישי ונשיק בעתיד הקרוב שירותים חדשניים נוספים.

“העוזר הדיגיטלי” יצא לדרך, ואתם מוזמנים להיכנס לחשבונכם ולהכיר את השירות.

נשמח ללמוד מפניותיכם לגבי מידע נוסף שתרצו לקבל מהעוזר, במטרה להרחיב את השירות בהמשך.

תגובות הקוראים (2)

  1. אייל פרי

    לירן שלום,
    תודה על פנייתך ללאומי בלוג.
    ניתן לקבל את הזיהוי משתמש שלך בעמדות לאומי דיגיטל או בסניפך – זיהוי משתמש זה יכלול את כל ההרשאות שהיו לך בעבר.

    כמו כן, ניתן לבצע שחזור זיהוי משתמש בכל עת, בעמוד הלוגין בכניסה לחשבונך באינטרנט:
    מתחת לשדה “זיהוי משתמש” מופיע המילה “שכחת?” ולחיצה על מקש זה תוביל לביצוע השחזור.
    חשוב לציין שתהליך זה מיועד עבור לקוחות פרטיים, בעלי כרטיס אשראי של לאומי קארד שהונפק על ידי לאומי.
    ההרשאות שיינתנו לך יהיו למידע בלבד, ואת התוספות של הרשאות לביצוע יש להסדיר על ידי הגעה לסניף.

    בברכה,
    אייל פרי.

    הגב
  2. לירן

    שחכתי את זיהוי המשתמש איך אני מחזיר את זה תודה

    הגב

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?