עומר מילויצקי

משחקים: לא מה שהכרתם

עומר מילויצקי
כבעלי עסקים אתם בוודאי יודעים, ששיווק יעיל מתחיל בהגעה למקום שבו נמצאים הלקוחות.

כבעלי עסקים אתם בוודאי יודעים, ששיווק יעיל מתחיל בהגעה למקום שבו נמצאים הלקוחות. כיום, במקרים רבים, הלקוח שלכם נמצא – או לפחות לוקח חלק פעיל – בעולם הרשתות החברתיות. שימוש בשפה ובכלים של עולם ה social, עוזר לכם להגיע ללקוחות ולערב אותם בעסק שלכם.
מחקרים שביצעה חברת לאומי קארד אל מול חברות בארץ ובחו”ל, גילו כי יצירת פלטפורמות Social המשלבות את ערכי ה Gamification וה Rewarding, (אסטרטגיה הדוגלת בשילוב מאפייני משחק תחרותי ותגמול בגין פעולות במסגרת תהליך עסקי, שאינו מגיע מעולם המשחקים), מהוות שחקן משמעותי בחיזוק נאמנות לקוח, כמו גם לעידוד רכישה On-Line, זאת הודות לרובד ה-Social המייצר עבור הלקוחות סביבה טבעית ומוכרת יותר ובכך מחזקת אותו בשלב קבלת החלטת הקניה.

חברות רבות זיהו את הפוטנציאל ואנו עדים למגמה עולמית, בעיקר בקרב בנקים וחברות כרטיסי אשראי, שזיהו חיבור עמוק בין ערך ה- Gamification  לבין פעילות עסקית מגוונות, למשל: גיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים, עידוד קניה, וכמובן, חיזוק נאמנות לקוח.                                                                    (מקור: “Would you ever play with your bank?  BBVA/EMFA Barcelona 2013”).

כחלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את ערוצי האינטראקציה הקיימים עם לקוחותיה בערוצי ה-social, חברת לאומי קארד השיקה לאחרונה את “ערוץ הפינוקים החדש בפייסבוק”.

ערוץ הפינוקים החדש בפייסבוק מבוסס על פלטפורמת נאמנות Social שפיתחה חברת הסטארטאפ הישראלית “Qmerce”. מטרת הערוץ החדש היא לספק מקום מפגש דיגיטלי בין לאומי קארד לבין לקוחות החברה, שם יכולים הלקוחות ליהנות מערוץ עשיר בתוכן, כמו גם ללמוד על מוצרים ושירותים חדשים ולאפשר ללאומי קארד ללמוד על צרכיהם בעולם הפינוקים.

בפני הגולשים בערוץ מוצגות הנעות לפעולה שונות בדמות משימות מתחלפות, הכוללות שיתופי תוכן, דירוגים ומשחקים, ובתמורה לביצוע המשימות הנ”ל המשתתפים צוברים נקודות (“פלוסים”) אותן יכולים להמיר תמורת מתנות המדורגות ברמות קושי שונות כגון: ארוחות בוקר זוגיות, כרטיסים לסרטים, פינוקים יומיים ועוד, זאת ללא התניה בשימוש בכרטיס האשראי של החברה. בנוסף, לאומי קארד תציג בערוץ גלריית פינוקים והטבות אליהם מתווסף רובד Social המאפשר לגולשים לשתף את ההטבות עם חברים.

בעזרת הערוץ החדש, לאומי קארד שומרת על Engagement קבוע ומתמשך עם לקוחות החברה בסביבה ממותגת, המחזקת מהלכים עסקיים של החברה (וכמובן גם מהווה הזדמנות לגיוס לקוחות חדשים).

המהלך האסטרטגי של לאומי קארד מצטרף לשורה של מותגים וחברות בינלאומיות המייצרות מהלכים עסקיים המבוססים על ערכים דיגיטליים חדשניים (Gamification, Rewarding וכמובן – Social), המשתלבים יחדיו לערוץ עשיר המחזק את ערך נאמנות הלקוח ע”י הנעה לפעולה בתוך הערוץ ועידוד חזרתו לאורך זמן.

 להיכרות עם ערוץ הפינוקים החדש לחצו כאן >>> 

ערוץ הפינוקים

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?