רן גבריאל זיוון

איך אמזון, גוגל ופייסבוק משפיעות על האוכל שלנו?

רן גבריאל זיוון
רן גבריאל זיוון, מנהל החדשנות בלאומי על הקשר בין ההתפתחויות הטכנולוגיות ותעשיית המזון. איך הרובוטים נכנסו לתמונה ועל ההשפעה הגדלה של אפליקציות וחברות טכנולוגיות שכולכם מכירים. מתוך כנס "כשאוכל וטכנולוגיה נפגשים" של כלכליסט

 

 

 

 

 

 

כיצד חברות הענק הדיגיטליות משנות סדרי עולם ואת הדרך שאנחנו מנהלים את הקניות השבועיות שלנו ועד מה אנחנו אוכלים. הטכנולוגיה משפיעה על כל שלב בתעשייה החל מניהול ותכנון פסי הייצור, הקטיף, עיבוד המזון, השילוח ועד הכנתו.
 

"בסוף הטכנולוגיה אם לא תפגוש צרכן משתנה, שטעמיו, נטיותיו והרצונות שלו והאידיאליים שלו שמשתנים, לא תשרת כלום. וכל הטרנדים שלתפיסתנו מאיצים את כניסת המהפכה לתעשיית המזון הם כולם כאלה שמשחקים בין העולם הטכנולוגי לבין תפיסת הצרכן".

 

 

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?