תמר יסעור

איתכם, גם בדיגיטל – הצצה לקמפיין החדש

תמר יסעור
לא מזמן ציינו בלאומי שנה לפעילותינו בדיגיטל:


לא מזמן ציינו בלאומי שנה לפעילותינו בדיגיטל: חגגנו שנה לבלוג ולטוויטר והגענו למספר שיא של כמעט 30,000 אוהדים בעמוד  לאומי דיגיטל בפייסבוק. מאז שהשקנו את ערוץ הדיגיטל הראשון שלנו הספקנו רבות: יצרנו פעילות ואפליקציות פייסבוק לפרויקט אמנות סודית, והכרזנו על המהלך הקהילתי  מיליון סיבות טובות, והיד עוד נטויה.

את רכבת הדיגיטל כבר אי אפשר לעצור, ולמעשה אנחנו גם לא ממש רוצים לעצור אותה. אנחנו מגבירים ומגבירים את הקצב ולמרות שאפשר לומר שאנחנו כבר לא טירונים וחדשים, יש עדיין התרגשות מחדש מכל אפליקציה, קמפיין ופעילות בזירות הדיגיטליות. בכל פעם מחדש  אנחנו מופתעים ושמחים לגלות כיצד הלקוחות שלנו מאמצים במהירות ובחום את השירותים החדשים, שירותים שמטרתם לעשות להם את החיים קלים ופשוטים יותר.

הלקוחות שלנו מונחי נוחות ותועלת. יישומים דיגיטליים העונים על פרמטרים אלה זוכים לאימוץ מיידי, ואנו מקבלים בחזרה לקוחות שבעי רצון, ולנו אין ספק – זהו הנכס האמיתי שלנו.

הבנו שהלקוחות שלנו חיים בפייסבוק, יחד עם למעלה מ-3 מיליון הישראלים שנמצאים שם מדי יום. לכן החלטנו לאפשר להם להמשיך לנהל את חייהם, מבלי לצאת מהזירה החברתית הפופולרית והסואנת ביותר כיום ברשת: אנו מאפשרים להם להיכנס לחשבון הבנק שלהם דרך ווידג’ט מיוחד בפייסבוק.

הבנו גם שהסלולר הוא החבר הכי צמוד של כולנו, ולכן פתחנו אפשרות לקבלת הלוואה סלולרית. הבנו שהלקוחות מחפשים הטבות, ולכן בשמחה אנו מציגים להם את אפליקציית ההטבות מבוססות המיקום של לאומי קארד.

אנחנו ממשיכים לרוץ, מתוך הבנה וידיעה שאסור לפספס את הרכבת. בדרך, אנחנו גם מצליחים ליהנות מהמסע, ואנו מקווים שאתם גם נהנים מהתוצאות.

אז לסיכום כל האמור לעיל, תראו איזה דיגיטליים נהיינו: הנה הצצה לקמפיין החדש שלנו. תיהנו!

תגובות הקוראים (12)

  1. לירן מורנו

    שלום תמר,
    איני יודע אם את הכתובת אך ליצור קשר עם “ראש הפירמידה” הינה זכות גדולה מבחינתי 🙂
    באחת מהפלטפורמות הדיגיטליות של בנק לאומי ישנה הפנייה למספר הנייד שלי, אמנם יש לי סימפטייה אדירה לבלל אך בכל זאת אבקש כי יצרו עמי קשר בהקדם להסדיר את הנושא.
    המייל שלי מפורסם וביצירת קשר דרכו אעביר את מספר הנייד.
    תודה מראש
    בכבוד רב ובהמון הערכה,
    לירן מורנו

    הגב
  2. Nona Mills

    ‫זאת פרסומת לבנק או לפיפה 2010 ? מצטער לא מתחבר …. הפרזנטור הזה נחלש מפרסומת לפרסומת – הגרסא המצויירת שלו אמורה להצחיק או מה?‬

    הגב
  3. Marisol Perry

    ‫מה עם תמיכה נרחבת באנדרואיד??‬

    הגב
  4. יונתן

    מה עם תמיכה נרחבת באנדרואיד??

    הגב
  5. זיו

    ומתי תוציאו אפליקצית ארנק לאנדרואיד?

    הגב
  6. משה כהן

    זאת פרסומת לבנק או לפיפה 2010 ? מצטער לא מתחבר ….
    הפרזנטור הזה נחלש מפרסומת לפרסומת – הגרסא המצויירת שלו אמורה להצחיק או מה?

    הגב
  7. קרן ד.

    פרסומת הורסת וכל מילה נוספת מיותרת!

    הגב
    • זהו שגיל הזהב

      גיל הזהב כבר בידים שלהם
      אז למה לבזבז כסף על משהו שכבר השגת
      עדיף ל”בזבז” על משהו שעדיין לא קיים או שהו יעד להשגים
      פשוט תאיים לעזוב ותראה איך אתה נהפך ליעד מבוקש

      הגב
  8. דני

    אם קהל היעד שלכם היה ברובו מורכב מבני עשרה + אז הקמפיין  קולע בול !
    אתם נותנים עודף תשומת לב שיווקית לתחום הדיגיטל על חשבון רוב קהלי יעד אחרים שיש בבנק (רובם לא יודעים מה זה פארם ויל חשבתם על זה..?) . לא הגיע הזמן לשנות קצת את התמהיל לטובת אוכלוסיות רווחיות ומעניינות יותר כמו גיל הזהב?
    נ.ב
    אם אתם לא מסוגלים לקבל ביקורת בונה ולהתמודד עם הערות , אל תפתחו בלוג (מחכה להתייחסות שלך תמר מ ה 23.11 לגבי הישיר הראשון שעדיין לא פרסמתם אפילו את התגובה שלי…תמוה מאוד ?)

    הגב
  9. דוראל בליץ

    כל הכבוד. בהצלחה בהמשך.
    דוראל בליץ, מנהל מחקר בנקאות ופיננסים.
    אדקיט – מידע ומחקר מחקר בינלאומי

    הגב
  10. Shai

    I think this is one of the best ones you did. It simple and elegant. Nice job!

    הגב
  11. Tweets that mention איתכם, גם בדיגיטל – הצצה לקמפיין החדש | בלוג בנק לאומי -- Topsy.com

    […] This post was mentioned on Twitter by Refresh – Go Social! and Yair Kivaiko, Bank Leumi Digital. Bank Leumi Digital said: הצצה ראשונה לקמפיין החדש של לאומי – איתכם גם בדיגיטל מאת תמר יסעור ראש מערך השיווק בלאומי https://bit.ly/eitwHO […]

    הגב

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?