אביטל ירדני

אז למה לי אתר אינטרנט?

אביטל ירדני
חלק מבעלי העסקים נוטים להסתפק בדפי נחיתה או בעמודי פייסבוק, וממעיטים בחשיבות הגדולה של אתר אינטרנט אמיתי לעסק שלהם. הנה כמה יתרונות שחשוב להכיר

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, כל עסק חייב שתהיה לו נוכחות ברשת. קיימות פלטפורמות רבות המשמשות לכך – רשתות חברתיות, דפי נחיתה, מאגרי מידע מאונדקסים (זאפ) וכמובן – אתרי אינטרנט, שהם כמו כרטיס ביקור לעסק. המשפט הזה בטח מוכר לכם, אבל מהם היתרונות של אתר בפועל?

 

יצירת בידול למותג שלך
בישראל יש מאות אלפי עסקים קטנים, ובכל רגע נתון סביר שאתם חולפים על פני עשרות ואף מאות עסקים כאלה. מי מושך את תשומת לבכם יותר? כמובן – העסקים שיש להם בית, לוגו וכתובת משלהם. העסק שמזמין אותך לבית שלו באינטרנט ומציע לך פתרונות, ימשוך אותך יותר ממי שנמצא ברשימה ארוכה של נותני שירות במאגרי מידע או בפייסבוק. אתר מאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים, מבחינת העיצוב והמסר – דבר חשוב בעיקר בשווקים שבהם התחרות גדולה. באתר אינטרנט יש לך שליטה מוחלטת על מה ימשוך את תשומת לבו של הגולש ומה תרצה לעודד אותו לעשות.

 

רושם אמין ומקצועי
לאתר אינטרנט יתרון על עמודי פייסבוק מבחינת התדמית המקצועית והאמינה. הוא משדר שיש מי שעומד מאחורי העסק, גם מבחינת הגולשים וגם מבחינת גוגל (אתר המקושר ישירות עם פרטי העסק נתפש כאמין יותר ומקבל מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש). דף נחיתה נועד לעורר סקרנות ולהניע את הגולש לפעולה (בדרך כלל להשאיר פרטים), כשהמטרה היא חשיפה ויצירת מודעוּת למותג.

אתר מאפשר לך למצות את היכולת ליצור רושם. ברגע שהגולש נכנס, האתר מתנהג כסוכן מכירות ייצוגי המדבר בגובה העיניים באמצעות מתן ערך מוסף לגולש: מידע, תוכן, שאלות נפוצות ועוד. הוא מאפשר לך לבנות מערכת יחסים הדרגתית עם הגולש, ולהגיע לקהל רחב יותר.

 

קידום אורגני
מרבית הפלטפורמות לבניית אתרים הן ידידותיות לקידום אורגני, כלומר נוח יותר לעבוד איתן כשרוצים לקדם את מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. לגוגל קל יותר לסרוק אותן מכיוון שהן בעלות מבנה פשוט יחסית לממשקים של רשתות חברתיות או מאגרי מידע. בנוסף, מי שרוצה לתת תכנים איכותיים שימצבו אותו כמומחה בתחומו, רצוי שיעשה זאת באמצעות אתר עצמאי. מגבלות העיצוב במאגרים הגדולים מקשות על עיצוב גמיש ועל קריאה קולחת ונוחה.

יחד עם זאת, קיומו של עמוד פייסבוק לצד אתר אינטרנט הוא כלי יעיל מאוד בקידום העסק באינטרנט: כאשר כל אחד מהם מפנה ומקשר לשני, הם מחזקים זה את זה במנועי החיפוש והאפקטיביות שלהם גדלה. חשוב לקדם את שניהם ולזכור שמדובר בתחזוקה שוטפת – ומשתלמת.

 

TechJump, העסק החברתי לבנייה וקידום אתרים.
TechJump הינו מיזם חברתי עסקי בליווי עמותת עלם ומאחוריו חלום; להוות פלטפורמה עסקית יציבה ורווחית עבור צעירים המגיעים מרקע מורכב. TechJump נותן לצעירים כלים ומכשיר אותם על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומי העיצוב, פיתוח אתרים, שיווק ומכירות. כלים באמצעותם הם מצליחים בכישרון רב לבנות אתרים עם משמעות אמיתית לבעלי עסקים. המיזם מאפשר להם הזדמנות לרכוש מקצוע מבוקש ואיכותי, ופותח בפניהם צוהר למציאות אחרת וטובה יותר.

השילוב בין צמיחה חברתית לצמיחה עסקית הוא WINWIN. אנו משקיעים את כל המשאבים על מנת לבנות נבחרת איכותית ומנצחת של בוני ומעצבי אתרים. לכן, אנו פונים לבעלי עסקים המכירים בערכו של אתר תדמית מקצועי ויפה, והזקוקים לו ככלי שיווקי על מנת לפרוץ לשלב הבא. אותם בעלי עסקים המבינים שהשקעה חברתית היא השקעה עסקית משתלמת בגלל הערך המוסף שהיא מביאה עמה.

מוזמנים לקרוא עלינו עוד ולהתרשם מתיק העבודות שלנו באתר https://www.techjump.co.il/

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?