דויד ריטש

קופה חכמה

דויד ריטש
כך תהפכו את המחשב, הטאבלט או הסמארטפון שלכם לקופה חכמה

כך תהפכו את המחשב, הטאבלט או הסמארטפון שלכם לקופה חכמה – ובאמצעותו תחייבו את כרטיסי האשראי של הלקוחות
בפוסט הקודם, “להגיע ישירות ללקוח“, שפורסם במסגרת סדרת הפוסטים לעסקים קטנים ובינוניים, כתבנו על כלים המאפשרים לבית העסק לשווק את עצמו באמצעות ערוצי ה-Mobile. הפעם נתייחס לכלים דיגיטליים חכמים המאפשרים לבית העסק חופש פעולה וגמישות עסקית רחבה יותר, בהיבט של סליקה.
זה לא סוד, שבעלי עסקים קטנים ובינוניים מתמודדים עם אתגרים רבים, הן בשלב ההקמה של בית העסק והן בניהול השוטף (שיווק עצמי, ניהול לקוחות ועוד). עודף המשימות והצורך לנהל משאבים רבים אינם מקלים על בעל העסק, שיותר מכל מעוניין לצרף כמה שיותר לקוחות חדשים.

“הקופה החכמה”, הנמצאת בחנויות ובעסקים רבים, חוסכת כאב ראש משמעותי עבור בעל בית העסק. הוא יודע שמדובר בכלי עבודה אמין ומאובטח, כזה שבאמצעותו, למעשה, נוצרות ונרשמות ההכנסות לבית העסק. אבל מה באשר לעסקים שלא יכולים להשתמש בקופה החכמה? למשל, בעלי עסקים קטנים שהפעילות העסקית שלהם מאופיינת בנסיעות ובביקור בבית הלקוח? או בעלי מקצועות חופשיים שאינם מנהלים חנויות או משרדים? כיצד הם יכולים לסלוק תשלומים מהלקוחות שלהם ללא קופה פיזית (רופאים, פסיכולוגים, עורכי דין, מעצבי פנים, מובילים, קוסמטיקאיות, אינסטלטורים, חשמלאים, מורי נהיגה , נהגי מוניות, מורים פרטיים, שליחים ועוד).

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ישנם כ-100 אלף בתי עסק בישראל שסולקים כרטיסי אשראי – ויש עוד 400 אלף שלא.

בדיוק על בסיס התובנה הזו, מציעה חברת לאומי קארד לבעלי המקצועות החופשיים והניידים, בעיקר (אבל לא רק), שני מוצרים דיגיטליים חכמים, המאפשרים להם לסלוק לקוחות מכל מקום ובכל זמן (מה שחוסך רישום ידני של הכנסות וקבלות, ובטווח הרחוק – חיסכון אמיתי בהוצאות בית העסק).

לאומי קארד Pay: בלי פתקים או תזכורות

לאומי קארד Pay עונה בדיוק על הצורך הזה. במקום לרכוש קופה, או להוציא כל חודש תשלום קבוע עבור מסוף (עסק בהקמה רוצה לחסוך כל שקל), לאומי קארד מציע לבית העסק לסלוק בשיטתOne Stop Shop את כל כרטיסי האשראי. זאת באמצעות מחשב רגיל, הנמצא בכל בית ובכל עסק, או באמצעות טאבלט. באמצעות ממשק אינטרנטי מקבל בית העסק מענה לצורך משמעותי וללא כל עלות מצידו, פרט לעמלה הנגבית מבית העסק.

ביקרתם בבית הלקוח או ערכתם פגישה בבית קפה? במקום להבטיח לו שתשלחו לו חשבונית בדואר, או לחילופין לקבל תשלום ולרשום לעצמכם תזכורת להנפיק קבלה – כל שעליכם לעשות הוא להיכנס דרך המחשב/ הלפטופ/ הטאבלט לאתר לאומי קארד ולבצע דרך הממשק הידידותי את פעולת הסליקה. ללא פתקים וללא תזכורות – סליקת לקוחות מיידית ומאובטחת.

לאומי קארד iPos: ישר לנייד

מוצר דיגיטלי נוסף, שהושק בידי לאומי קארד ושעונה על הצרכים של בתי עסקים קטנים וניידים, הוא לאומי קארד iPos. המערכת מאפשרת קבלת תשלום בכרטיסי אשראי באמצעות כל סמארטפון, מכל מקום ובכל זמן, כך שבעל העסק יכול לגבות ולחייב כרטיסי אשראי בכל מפגש עם לקוח. המוצר מתבסס על חומרה, שהיא קוביית פלסטיק קטנה המתחברת לסמארטפון או לטאבלט דרך שקע כניסת האוזניות של המכשיר, ולמעשה משמשת כקורא הכרטיסים של כרטיס האשראי.

לאחר החיבור הקובייה, בעל העסק מתקין אפליקציה ייעודית למכשיר הנייד, וזהו, יש לכם קופה חכמה ומאובטחת בכף היד – קופה שמאפשרת לכם לסלוק לקוחות מכל מקום ובכל זמן.

לאומי קארד מציע לבתי העסק לבחור בין 2 מסלולים: האחד – השתמשת – שילמת (Pay As You Go), והאחר – חבילת סליקה במחיר חודשי קבוע.

תגובות הקוראים (2)

  1. דויד ריטש

    תומר שלום,
    תודה על הפניה ללאומי בלוג.
    התקלה שהצגת יכולה לנבוע ממספר גורמים: בעיה בחיישנים שבקורא או אפילו שהפס המגנטי על גבי הכרטיס של הלקוח שחוק.
    אתה מוזמן לפנות לתמיכה הטכנית של יעד סליקה בטל’ 09-8610338 בין השעות 08:30-16:30. אפשרות נוספת היא להקליד את פרטי הכרטיס בצורה ידנית באפליקציה, ללא העברת הכרטיס עצמו.
    אשמח לסייע בכל שאלה נוספת,
    דויד.

    הגב
  2. תומר

    משתמש בסליקה דרך הנייד בעזרת ה- ipos.
    בעיקרון הרעיון מצויין והלקוחות אוהבים את החדשנות.
    הבעיה היא שה”שפתיים” של ה- ipos לא מגיבות תמיד טוב וצריך להעביר את הכרטיס 5-6 פעמים עד שזה באמת מתקבל.

    הגב

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?