דייזי פולקובסקי

כך תשדרגו את העסק שלכם דרך עיצוב המשרד

דייזי פולקובסקי
נראים בדיוק כמו המתחרים? הגיע הזמן שתבליטו את עצמכם ותספרו את הסיפור הנכון ללקוחות ולעובדים שלכם. כך תדעו ממה להתחיל וממה להימנע

אם המשרד או בית העסק שלכם נראה כמו כל העסקים האחרים בענף, כנראה שאתם לא צובעים אותו בצבעים הנכונים. ואם אתם רוצים להתבלט, כדאי שתחשבו איך אתם מבדילים את עצמכם מהמתחרים.

 

עיצוב בית העסק ומיתוגו, כאשר נעשה כראוי, מספר לעובדים שלכם איך להתנהג וללקוחות שלכם למה לצפות. הנה כמה טיפים לעיצוב בית העסק שיעזרו לכם לשדרג אותו בעזרת סביבת העבודה.

 

קירות

התצוגה על גבי הקירות במשרד שלכם אומרת ללקוחות עליכם הרבה, וקובעת את הטון של סביבת העבודה. אל תעשו את הטעות של הצבת יצירות אמנות משעממות על קירות המשרד שלכם, אם הן אינן משקפות את סיפור המותג שלכם – הן לא שייכות לשם.

 

מילים – הציגו את הערכים שלכם על קירות המשרד. לדוגמה, אם אתם דוגלים בחוויית לקוח, יושרה ועבודת צוות כחלק מהערכים שלכם – מסגרו זאת על הקיר.

 

תמונות – בחרו תמונות שבאמת משקפות את היכולות שלכם כעסק. דוגמה טובה יכולה להיות תמונה המייצגת עבודת צוות ושיתוף פעולה של העובדים בעסק.

 

אם העסק מבוסס על מוצרים פיזיים, הימנעו מלהציג את המוצרים שלכם על הקירות. במקום זאת, הציגו עצמים כמו פרסים, תארים ותעודות שייצרו אמינות וביטחון כלפי הלקוחות.

 

מרחב העבודה

העיצוב והחלוקה של מרחב העבודה משחקים תפקיד חשוב בהקשר המיתוגי של בית העסק. היחס בין חללי העבודה הפתוחים והסגורים בעסק תלוי בסוג ואופי העסק עצמו. מקום עבודה שמושתת על עבודת צוות וסיעור מוחות, ייחס חשיבות רבה לקירבה בין אנשי הצוות וייתן לכך ביטוי בתכנון חללי עבודה פתוחים.

 

ריהוט
בחירת ריהוט התומך בפונקציונאליות של העסק, היא גם דרך טובה ליצירת תשתית לתמיכה במותג. עסק ששיתוף פעולה בין עובדיו הוא צורך בסיסי שלו (כגון חברות היי-טק), יעדיף ריהוט התומך בצורך זה, דוגמת שולחנות משרד גדולים למספר עובדים היושבים יחד או ספות אירוח המאפשרות ישיבה משותפת בהפסקות אוכל ומנוחה. לעומת זאת, עסק שמהות עבודתו היא עבודה יחידנית של עובדים יעדיף לשלב פרטיות בחללי העבודה ע"י משרדים פרטיים, מחיצות וכדומה.

 

באופן כללי מומלץ לנסות ולעצב את חללי העבודה בצורה שתהיה קלה יחסית לשינויים עתידיים. ייתכן שבעוד שנה, שנתיים או יותר תרצו לערוך שינויים בנראות המשרד ואפילו בשפה העיצובית של המותג בכלל, כך שכדאי לקחת בחשבון שינויים פוטנציאליים.

 

לסיכום, תרבות העסק שלנו צריכה להיות ברורה מהרגע שבו מישהו נכנס למשרד. השילוב בין עיצוב מרחב העבודה, הקירות והריהוט מייצר את התחושה והתמונה המיתוגית. בחירות אלו קובעות את הטון של העסק, וכיצד הוא נתפש בעיני הלקוחות והעובדים כאחד.

 

 

דייזי עיצוב גרפי הוא סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג, עם ניסיון והתמחות של למעלה מ-15 שנים במגוון תחומי העיצוב הגרפי, ו-UX/UI  (איפיון ועיצוב ממשקי משתמש לאתרים ואפליקציות). הסטודיו נולד מאהבה גדולה ליצירתיות ולאפשרויות האינסופיות של הבאה לידי ביטוי והצגתו של הדמיון על המסך ועל הנייר.

https://www.daisydesign.co.il/

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?