נטלי חזאי

10 טיפים לפרופיל לינקדאין מנצח לבעלי עסקים

נטלי חזאי
עסקים חייבים לחשוב על דרכי שיווק יצירתיות ושמירה על תודעה בקרב הלקוחות. אז, אם תהיתם באיזו רשת חברתית כדאי לכם להתחיל בשיווק ומיתוג העסק שלכם, התשובה לחלוטין יכולה להיות לינקדאין! נטלי חזאי, מומחית לינקדאין, משתפת בעצות שיסייעו לכל בעל עסק לבנות פרופיל לינקדאין שמקדם הצלחה עסקית.

הסיבה שאני אוהבת את לינקדאין היא כי זו רשת חברתית הממוקדת בביזנס פרופר בלי לבזבז זמן על שטויות.

אין כאן ילדים חמודים, בחורות בביקיני וחתולים בתרגילי אקרובטיקה שלא היו מביישים את נדיה קומנצ'י באולימפיאדת מונטריאול.

בעולם העסקים הקטנים, האדם הוא העסק ועל כן המיתוג האישי שלך הוא הכרחי לקידום ומיתוג העסק.

הרשת בנויה מפרופילים אישיים שמציגים את הניסיון, היכולות וההשכלה של אנשי עסקים ובעלי תפקידים. תבינו, הפרופיל שלכם הוא למעשה אתר תדמית. ניתן למצוא אותו דרך חיפוש פשוט בגוגל והוא אינו עולה כסף.

אז הנה 10 טיפים לפרופיל מנצח שירים את העסק שלכם גבוה:

 

1. תמונה

חברים, בעולם הווירטואלי תמונה היא הדלת להשגת אמון. שימו תמונה אותנטית, הביטו למצלמה ותנו חיוך קטן. אהדה ואמון – זה כל הסיפור.

 

2. Headline

זוהי השורה שמופיעה מתחת לשם שלכם. שימו לב, זהו הטקסט החשוב ביותר בכל הפרופיל! השורה הזו חייבת להסביר מי אתם, מה אתם עושים ומה יקבלו הלקוחות מכם.

 

3. פרופיל מלא

אם החלטתם להשתמש בלינקדאין, אנא, מלאו את הפרופיל שלכם כראוי. ככל שהפרופיל מלא יותר כך יש יהיה יותר קידום לפרופיל במנוע החיפוש של לינקדאין.

הכנסו לפרופיל שלי כדי לראות דוגמה

 

4. הוספת מדיה

הוסיפו סרטונים, לינקים, כתבות, מצגות וכל מדיה שיש לכם שיכולים לקדם את המוצרים והשירותים שלכם וכמובן, אתכם. 

 

5. המלצות

דאגו שספקים, קולגות ולקוחות שלכם ימליצו עליכם בלינקדאין. אין כמו שיווק מפה לאוזן. בקשו מהם להכנס לפרופיל שלכם ולכתוב המלצה. אתם תבחרו אם לפרסם או לא.

 

6. פרטי התקשרות

בניתם אתר תדמית לתפארת מדינת ישראל, הלקוחות מתלהבים אבל בלי פרטי התקשרות, מה הטעם? טלפון, מייל וקישור לנכסים דיגיטליים נוספים כמו אתר או בלוג – זה חובה!

 

7. קשרים

אם יש קשרים לא צריך פרוטקציה. יותר קשרים = יותר חשיפה = יותר טראפיק לעסק. אשרו והתחברו לאנשים, גם כאלו שאתם לא מכירים אישית.

 

8. קבוצות

הצטרפו לקבוצות שבהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכך תוכלו להגיע אליהם בקלות. אתם גם יכולים לפתוח ולנהל קבוצה. בתור מנהלי קבוצה, אתם ממתגים עצמכם כמומחים בתחומכם.

 

9. תנו ערך

מה שיבדל את הפרופיל שלכם מפרופילים רבים אחרים זהו הערך שאתם מציעים. חשבו איך אתם פותרים את הבעיות של הלקוחות שלכם ומה הערך שאתם נותנים. לדוגמא: Helping companies to leverage their leads. בנוסף, כשאתם כותבים פוסט עם ערך, שמי שיקרא אותו יגיד: "וואלה, את זה לא ידעתי".

 

10. הקימו עמוד חברה

זה לא משנה אם אתם חברה של אדם אחד או אלפים. יש לכם אפשרות להקים עמוד חברה ממותג והוא יכול גם להוביל לאתר שלכם אם קיים. כל מה שדרוש הוא כתובת אימייל עם דומיין ייחודי (לא gmail/yahoo).

איך עושים את זה? Interests > Companies > Open new company page

רק לאחר פתיחת העמוד, חשוב שתדאגו לקשר את הפרופיל שלכם לעמוד החברה החדש.

 

בהצלחה!

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?