סימה אהרון

Biz Manager: תמונת מצב של העסק שלך

סימה אהרון
סימה אהרון, רכזת שיווק לקוחות עסקיים בלאומי קארד מספרת על כלי חכם ושימושי לאיסוף ולניתוח נתונים בעסק שלכם.

סימה אהרון, רכזת שיווק לקוחות עסקיים בלאומי קארד מספרת על כלי חכם ושימושי לאיסוף ולניתוח נתונים בעסק שלכם.
כבר יצא לנו לכתוב בבלוג על החשיבות הגדולה שיש להצבת יעדים לעסק, וגם על דרכים אפקטיביות להצבתם ולמדידתם, גיוס העובדים לעמידה בהם והפעולות שבהן צריך לנקוט כדי להגיע אליהם. זה אולי הזמן להזכיר לכם את מה שלפעמים נדמה מובן מאליו: כדי להציב יעדים ריאליים וכדי להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם, אתם חייבים לדעת מה קורה בעסק שלכם עכשיו. וכשאני אומרת “לדעת”, אני מתכוונת, ובכן, ממש לדעת. לעומק. כל פרט ופרט שנוגעים לפעילות, לתקציב, לתזרים מזומנים, ללקוחות, לעובדים; תמונת מצב רציפה, עדכנית, מפורטת ומדויקת. זה הבסיס לניהול נכון, לא משנה מה גודלו של העסק ומהו השרות שאותו הוא מציע.

אבל איך עושים את זה? – הרי אתה בעליו של עסק קטן. אין בו הרבה בעלי תפקידים. אין מי שיאסוף את המידע ואין אחר שינתח אותו, אין לך כלים מסודרים שבעזרתם אתה יכול לנהל את שפע האינפורמציה הזה ולנתח אותו.

בדיוק מסיבה זו לאומי קארד השיק את Biz Manager, פורטל ייעודי לבעלי עסקים. הפורטל זמין 24/7 ומציע מגוון כלי איסוף מידע וניתוח, שמטרתם לסייע לבעל העסק לקבל תמונה רחבה ועדכנית של פעילות בית העסק בזמן אמת. בעזרת השימוש בפורטל תוכל להשוות מחזורי פעילות לפי תקופות, להבין מהם הימים החזקים והחלשים בעסק, ללמוד מאפייני לקוחות ולראות התפלגות סוגי עסקאות, מותגים ומועדונים – וזאת באמצעות ממשק פשוט וידידותי למשתמש, יעיל ונגיש ביותר, ללא צורך בהכנת טבלאות מסובכות או בהזנת נתונים.

באמצעות הפורטל תוכל להפיק דוחות מכל סוג שיתנו לך מידע מקיף על כל פרמטר ושיאפשרו לך להחליט החלטות ניהוליות מושכלות, כמו באילו ימים כדאי להציע מבצעים ולאילו אוכלוסיות לייעד אותם, היכן כדאי לפתוח את הסניף הבא ברשת, להיכן כדאי לנתב את מאמצי השיווק שלך וכיצד להניב לעסק הכנסות נוספות. ומפה – הצבת יעדים ברי השגה הופכת לאקט ניהולי פשוט וישים.

אני ממליצה לצפות בסרטון קצר שמסביר היטב את יתרונות ה- Biz Manager >> 

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?