שי אזיזה

5 אפליקציות שישדרגו לכם את העסק ב- 2019

שי אזיזה
ניהול עסק הוא עניין מורכב אך העולם הדיגיטלי יכול לעזור לייעל אותו ולבדל את העסק שלכם. אספנו עבורכם כמה אפליקציות שיעזרו לכם להיות מאורגנים ויעילים יותר וליצור סביבת ניהול המתרכזת בלקוח ונותנת לו את השירות הטוב ביותר.

 HubSpot CRM – ניהול חכם של לקוחות

כלי חינמי שיודע לאסוף מידע על הלקוח ועוזר לנהל את תהליך המכירה מולו, ובמקביל עוקב ומתזכר אחר תאריכים חשובים כמו ימי הולדת וימי נישואין לייעול השירות – כי שירות טוב הוא שירות עם יחס אישי.

hubspot.com/products/crm

 

Inigo – כרטיס הביקור שלך בעולם הדיגיטלי

עדיין מסתובבים עם כרטיסי ביקור בכיס? הגיע הזמן להתקדם. אפליקציית Inigo נותנת לכם הזדמנות לשווק את עצמכם ביעילות בעולם הדיגיטלי המתפתח ומאפשרת לכם ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי אישי ומעוצב שניתן לשתף ברשת לגמרי בחינם. היתרון המשמעותי של האפליקציה הוא לא רק הזמינות אלא גם העובדה שניתן לדעת מי פתח את כרטיס הביקור שלך ומתי. כרטיס הביקור של Inigo ניתן לשיתוף דרך האפליקציה וגם דרך הרשתות החברתיות דבר המאפשר חשיפה רחבה שאף "חתיכת נייר" לא יכולה להבטיח.

inigoapp.com

 

 

SignNow – החתמת ספק או לקוח בדיגיטל

עם אפליקציית SignNow אתם יכולים להנפיק ולחתום על מסמכים ישירות דרך הסמארטפון שלכם וכמובן לשמור אותם בצורה נוחה ודיגיטלית ובכך לחסוך לא רק בדפים אלא גם בזמן. האפליקציה מאפשרת לכם להחתים לקוחות וספקים בכל זמן נתון מבלי לעזוב את המשרד. האפליקציה מתעדת את המסמכים המתנהלים דרכה, תאריכי חתימה ואפילו תיעוד של המכשיר שדרכו נחתמה העסקה כך ששום עסקה לא תחמוק מעיניכם. 

signnow.com

 

Streak – מעקב וניהול תהליך המכירה דרך המייל

עם Streak תוכלו להתאים את תהליך המכירה לצרכים של העסק שלכם ולנהל את כולו מתוך תיבת ה-Gmail העסקית. דרך הכלי תוכלו לעקוב באיזה שלב של המכירה נמצא כל לקוח (נשלחה פנייה, נתקבל מענה, התקבל תשלום, המוצר נשלח). כך תוכלו להשאר במעקב לאורך כל תהליך המכירה, מבלי לפספס אף לקוח ולסגור יותר עסקאות. הכלי חינמי למשתמש אחד.

streak.com

 

 

Boomerang – תזמון וארגון מיילים

מכירים את זה שמצאתם שעה פנויה בלילה לעבור על מיילים אבל מוותרים כי לא נהוג יהיה לענות ללקוחות בשעה כזאת? Boomerang הוא כלי מעולה שמאפשר לתזמן את המיילים שנשלחים דרך Gmail לפי לו"ז שניתן להגדיר מראש, כך שאם, למשל, התפנתם לעבור על מיילים מהעבודה רק בסוף היום, אתם יכולים לתזמן את המענה למחרת בבוקר. ניתן גם לקבל התראות ותזכורות על מיילים שתזמנו לתאריך מסוים ולתעדף אותם ישירות בתיבת הדוא"ל.

boomeranggmail.com

 

לסיכום, בפעם הבאה שלקוח יתקשר ויבקש את אותה ההזמנה כמו בשנה שעברה, ידרוש חשבונית שאבדה לו, יתהה איפה נמצא המשלוח או יצטרך לחתום על מסמך מרחוק – הדרך להגשמת הבקשות הללו תהיה מבחינתכם מהירה, נוחה ופשוטה. ומבחינת הלקוח- הוא קיבל שירות מצוין ואישי. בעידן הדיגיטלי קל יותר לנהל עסקים, והכל ידידותי הרבה יותר. ובמילים אחרות – התקדמו, והרוויחו.


 

תגובות הקוראים (1)

  1. ארז

    ממליץ בחום על אפליקציית okbye .
    מאפשרת לבצע המון פעולות בסיום שיחה .
    עוזר מאד להתנהל מול לקוחות בעסק

    הגב

שדות חובה מסומנים בכוכבית

תגובתך הועברה לצוות לאומי בלוג ותפורסם לאחר אישורה.

האם אתה מסכים?