מיין פוסטים לפי:מיין לפי:
דריה מוזס

כך תלמדו לזהות ולהגדיר את הלקוחות שלכם

דריה מוזס
הפעם נלמד כיצד לאפיין את הלקוחות שלנו, הלוא הם קהל המטרה שלנו. מה מעניין אותם? מה כואב להם? ואיך תניעו אותם לפעולה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

4

שני בורשטיין

שיווק באמצעות תוכן – איך עושים את זה נכון?

שני בורשטיין
יותר ויותר עסקים וחברות מייצרים תוכן על מנת להתחבר ללקוחות פוטנציאלים באמצעות פורמטים וכלים שונים. איך מתחילים לייצר תוכן בעל ערך? איך מתאימים אותו לקהל המטרה? ואיזה סוגי תוכן כדאי לייצר? כל מה שאתם צריכים לדעת על שיווק באמצעות תוכן

8

יגאל רותם

8 עצות שכל יזם מתחיל חייב לקרוא

יגאל רותם
מהם הצעדים הראשונים שעל יזם בתחילת דרכו לעשות? איך לבנות תוכנית עסקית? ואיך להרכיב צוות מנצח? יגאל רותם אסף את העצות החשובות ביותר ליזמים צעירים רגע לפני שהם יוצאים לדרך

9

דריה מוזס

כך תמצאו את הייחודיות שלכם כעסק

דריה מוזס
מדוע אנשי מקצוע רבים, שהשקיעו בלימודים ואוהבים את מה שהם עושים - מתקשים להתפרנס? מהו הבסיס לבניית עסק? בטור הזה נלמד כיצד לבנות עסק מצליח מהתבוננות פנימית חשובה, נתחיל כמובן בבסיס - שלבים ראשונים במציאת הבידול העסקי

10

ערן שיאון

5 מגמות בעולם ה-e-commerce שבעלי עסקים חייבים להכיר ב-2018

ערן שיאון
לצרכנים הישראלים נמאס להיות פראיירים. אנחנו מצביעים במקלדת ומעבירים חלק הולך וגדל מהרכישות שלנו לאינטרנט. בישראל ישנם כבר 4 מיליון קונים באינטרנט המייצגים כ-80% מהאוכלוסייה, והנתון הזה צפוי לגדול בכמיליון קונים נוספים עד שנת 2020. הערך לצרכנים, שמספקות הקניות באינטרנט מורכב משילוב של 3 גורמים מרכזיים – מחיר, מגוון ושירות.

8

לחץ לעוד מאמרים